الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
لیانالیانا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

گل اندام بانو

اینم از هندونه شب یلدای ما....

1392/10/3 11:21
نویسنده : عمه الهام
447 بازدید
اشتراک گذاری

 

امسال اولین حضور دخمل ما در شب یلدا بود،به همین مناسبت براش یه لباس هندونه ای خریدیم تا اولین یلدای النا کوچولو رو جشن بگیریم.شب یلدا کلی مهمون داشتیم و حسابی به النا خوش گذشت.شب یلدای امسال مصادف شد با ورود دختر نازم به هشتمین ماه زندگیش....

به صد یلدا الهی زنده باشی...فرشته

قلب  ماچ قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

میترا
3 دی 92 17:45
یک هندونه خوشمزه برمایید
مامان سینا
3 دی 92 23:50
عزیزم چقدرم بهش میاد در ضمن یلدا هم مبارک
عمه الهام
پاسخ
بر شما هم مبارک عزیزم
اقا زاده(هدیه خداوند)
4 دی 92 9:50
وای چه هندونه خوشگلی
مامان لي لي
4 دی 92 23:05
به سلامتی خودمون ک خوبیم... ولی همه فکر میکنن خوبی از خودشونه...!!!دوستت دارم دوست و خواهر خوبِ من
مامان لي لي
4 دی 92 23:06
اي جان يلدا مبارررررررك چقدر لباس هندونه بهش مياد
عمه الهام
پاسخ
چشماتون قشنگ میبینه عزیزم
عمه الی
5 دی 92 10:52
هنوز دارم حسرت میخورم که چرا همون شب یلدا نخوردمت هندووووونه خوشمزه ی من
مامان آرمیتاجون
9 دی 92 8:34
سلام خانومی...آرمیتا جونم چهاردست و پا میره با کمک دیوار بلندم میشه دختر گلت چی؟ گفتی آماده راه رفتنه ...راه رفت؟ دندون نداره...آرمیتا هنوز دندون نداره؟
عمه الهام
پاسخ
نه عزیزم راه نمیره دندون هم هنوز نداره
مامان لي لي
9 دی 92 13:22
رفیق روزهای قشنگم! یه هفته از زمستونم رفت.سردت شدخبرم کن تا برات بسوزم... بهانه های دنیا تورو از یادم نمیبره،من تورو تو قلبم دارم نه تو دنیا . . زمستونت پر برف لبت پر خنده باد .
خاله فاطی
9 دی 92 14:32
سلام خاله جونم.وای قربون اون لباست برم ناناز من.
عمه الهام
پاسخ
خدانکنه خاله جون
مامان لي لي
12 دی 92 2:06
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........
عمه کوثر
12 خرداد 93 0:19
به به ای کاش می شدبخوریش