الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
لیانالیانا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

گل اندام بانو

عشق النا به لپ تاپ...

1392/10/3 11:22
نویسنده : عمه الهام
280 بازدید
اشتراک گذاری

       

 

دخترکم علاقه خاصی به لپ تاپ داره و وقتی من پای لپ تاپ میشینم همش دست و پا میزنه و میخواد ادای منو دربیاره و با لپ تاپ کار کنه.تازه چند بارم خرابکاری کرده و فایلهای روی لپ تاپ رو بهم ریخته.

وقتی هم براش برنامه کودک و بخصوص کلیپ شنگول و منگول و حسن تنبل میذارم حسابی میره تو حس فیلم دیدن و تا کلی وقت مشغول میشه و ما هم خوشحال و راضی از این علاقه النا خانووووومنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سینا
3 دی 92 23:46
با این نگاهی که میکنه فکر کنم مهندس کامپیوتر بشه ایشااااالا
عمه الهام
پاسخ
انشاالله
اقا زاده(هدیه خداوند)
4 دی 92 9:52
اره بچه ها همشون علاقه دارن چند روز پیش که رفته بودم مدرسه دخترم علیرضا هی حمله میکرد لب تاب مدیر مدرسه را بگیره میگفتن مگه عادت داره که علاقه داره منم گفتم خونه همش با لب تابه
عمه الهام
5 دی 92 11:05
عمو امیر
5 دی 92 11:08
آفرین عمووووووووووووو خودم بهش گفتم خوب با برنامه های کامپیوتر آشنا شه و بعد با عمو جون پیش بسوی مهندسی ی ی ی ی
عمه الهام
پاسخ
انشاالله عمو جون