الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
لیانالیانا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

گل اندام بانو

چه لذتی داره غذا خوردن...

1392/8/29 19:24
نویسنده : عمه الهام
308 بازدید
اشتراک گذاری

خوشمزه                 خوشمزه                 خوشمزه               خوشمزه                 خوشمزه

         

هوراهوراهورا

بالاخره لحظه ایکه خیلی انتظارش رو میکشیدم فرا رسید و بعد از کلی دودلی و پرس و جو از مامانای نی نی ها دل رو زدم به دریا و تصمیم گرفتم غذای کمکی رو شروع کنم.این اتفاق شیرین 5 ماه و بیست روزگیت رخ داد و با 1 قاشق فرنی خیلی رقیق شروع کردم.البته استقبال دختر نازم هم خیلی خوب بود.این روند رو ادامه دادم و روزهای بعد وعده ها رو بیشتر کردم.بعدازچندروز دیگه فرنی نمیخوردی و احساس کردم یکنواخت شده و طبق دستور کارت بهداشت برات سوپ درست کردم.از سوپ خیلی بیشتر خوشت اومد و مهلت نمیدادی من برات بریزم تو قاشق و تموم که میشد بازم میخاستی.

امیدوارم همیشه همینجوری شکمو بمونی دخترکمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

عسل بانو
29 آبان 92 19:37
خدانگهدارتش برات خیلی نازه واسه منم دعا کن مرسی
عمه الهام
پاسخ
ممنون عزیزم.چشم محتاجیم به دعا.
هدیه خداوند
30 آبان 92 8:30
نوش جونت گل دختر گوشت بشه به جونت
عمه الهام
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آرمیتاجون
30 آبان 92 9:34
نه عزیزم دندون نداره ، سینه خیز عقب عقب میره ، وقتی خواب آلوده یه چند قدم چهار دست و پا میره ولی وقتی بیداره نمیره چون منتظره تا بغلش کنم، دختر شما چقدر شیر میخوره ، غذای کمکی رو شروع کردی براش ، دختر من از بس که شیطونه به زور باید شیر بریزم تو حلقش ، بیشتر وقتها تو خونه مامانمه چون من سر کار میرم، اونجام همه نوه ها همیشه میان و میرن برای همین اینم عادت کرده به شیطنت و بازیگوشی .. حتی خوابش که میگیره با هزار تا بدبختی باید بخوابونمش ...
میترا
30 آبان 92 12:32
باریکلا به دختر غذا خور .
مامان صغری
30 آبان 92 18:46
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی دارین با افتخار لینکتون کردم غذا خوردن کودکتون هم مباارک
مامان صغری
30 آبان 92 18:47
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید
عمه الهام
پاسخ
چشم حتما ولی ادرس سایتتون رو برام بفرستین
مامان لي لي
1 آذر 92 15:41
.....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@.....................
مامان لي لي
1 آذر 92 15:43
سلام عزيزم ممنون كه پيش ما اومدي خوشحال شدم، گل دخترت و ببوس😘😘😘😘
مامان لي لي
1 آذر 92 17:03
عزيزم شمام به جمع دوستاي خوب من و آوايي پيوستين
مامان صغری
2 آذر 92 23:10
sina89.niniweblog.com
مامان لي لي
3 آذر 92 6:54
حواســــم را هرکـــجا که پــرت می کـــنم باز کـــنار تـــو می افتد ...
مامان لي لي
3 آذر 92 18:12
آرزويم اينست توشوي بنده محبوب خدا/ودعامي كنم آرام بماني هرروز/سربلندازهمه ي واقعه ها/شادباشي وبخندي هردم/به دل انگيزترين خاطره ها..
عمه الهام
پاسخ
آمین
مامان آرمیتاجون
4 آذر 92 9:43
عزیزم من تمرین نشستن باهاش نکردم خودش از دراز کشیدن متنفره و از سه ماهگیش همیشه یا باید بشینه یا سرپا وایسه و منم همش آویزونش باشم برای همین وقتی کار دارم دورش را با بالش پر میکنم که خودش بشینه الانم با وجود اینکه خودش تنهایی می شینه ولی حتما دور و برش باتلش میذارم .. راستی قد و وزن دخترتون چیه؟
مامان آرمیتاجون
4 آذر 92 11:30
هنوز نبردمش درمانگاه نمی دونم قد و وزنش چیه ؟؟؟؟؟ واکسنشم مال چهارماهگیش رو 5 ماهه بود براش زدم چون به ثلاث حساسیت داره باید توام براش میزدم که دیر گیرم اومد برا همین واکسن 6 ماهگیش رو باید 9/20 بزنم
مامان لي لي
5 آذر 92 1:33
نزدیک تر بیا...آن دورها که ایستاده ای چه بخواهی چه نخواهی،دلتنگ میشوم!
مامان اهورا(نرگس)
13 آذر 92 16:31
قربونت برم نوش جونت........
عمه کوثر
12 خرداد 93 0:37
نوش جونت عزیزم