الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
لیانالیانا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

گل اندام بانو

دوباره چند روز تعطیلی رسید و من بار سفر میبندم...

1392/8/21 16:32
نویسنده : عمه الهام
263 بازدید
اشتراک گذاری

                   

 

 

تعطیلات تاسوعا و عاشورا که با تعطیلات آخر هفته مقارن شده فرصت خوبی فراهم شد که دختر نازم رو برای دومین بار ببریم به دیدار بابابزرگ و مامانبزرگ بابایی که آخرین بار سه ماهگی دخترم رو دیدن و خیلی اصرار به دیدن النا خانم داشتن.

تو این ایام عزاداری از همه دوستان التماس دعا دارم...بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هدیه خداوند
21 آبان 92 18:16
اتفاقا دیدم امروز ازت خبری نیس گفتم حتما رفتید ولایت
عمه الهام
پاسخ
اره رفته بودم ولایت و امشب تازه اومدم
هدیه خداوند
23 آبان 92 0:10
انشالله در کنار خانواده شوهر بهت خوش بگذره
عمه الهام
پاسخ
ممنون عزیزم ودر کنار خانواده خودم هم بیشتر
هدیه خداوند
24 آبان 92 20:25
گلم قسمت پرسش پاسخ نی نی وبلاگ هم بیا اگه دوست داری دوستان که سوال میپرسن و جواباشو یه موقع هایی خیلی کمک میتونه باشه برامون
عمه الهام
پاسخ
یه بار اومدم و نفهمیدم تو چه قسمتی باید بیام
مامان اهورا(نرگس)
25 آبان 92 16:42
سلام عزیز دلم...ممنون از اینکه به وبلاگ ما سر زدید... بعد از این همه مدت تازه تونستم بیام و جواب کامنتارو بدم... با افتخار لینک شدید.
عمه الهام
پاسخ
خواهش میکنم
میترا
27 آبان 92 13:38
باید بهش بگن دختر چمدانی
عمه الهام
پاسخ
اره عزیزم چون میخواد بره سفر خوشحاله.
مامان آرمیتاجون
29 آبان 92 9:27
سلام گلم ، باشه با تبادل لینک موافقم و همچنین با بررسی مراحل رشدشون....... ولی پیشاپیش بگم که دختر من 15 روز زودتر از موعد مقرر متولد شد..... تازه خیلی هم کچله تشریف دارن خانوم ... نمیدونم کی میخواد مو دربیاره ؟؟؟؟؟؟؟
عمه الهام
پاسخ
خوش امدین.
عمه کوثر
12 خرداد 93 0:40
امیدوارم بهت خوش بگزره